piątek, 9 września 2016

All you need is the abstarction

W dzisiejszym poście chciałabym poruszyć temat upiększania ścian typografiami bądź posterami. Ostatnimi czasy bardzo modne ,są typografie, a szczególnie te z motywującymi hasłami. I w sumie w tym poście chciałam się głownie skupić na posterach i typografiach , lecz zmieniłam zdanie:). Chociaż to co chce Wam przedstawić jest związane z tematem dekorowania ścian.
Dziś weszłam na stronę Westwing i zakochałam się w aktualnej kampanii zwanej Artistiqe. Kampania ta oferuje obrazy drukowane cyfrowo.Obrazy te ,są stworzone przez grupę artystów z Monachium, którzy w kreatywny i nowoczesny sposób tworzą swoje dzieła. Obrazy ,które możecie znaleźć w ofercie ,są przepiękne i nie mogę się na nie napatrzeć. Poniżej przedstawiam Wam parę dzieł ,które przypadły mi do gustu ,chociaż wszystkie ,są obłędne i tak naprawdę sama nie wiem , które chciałabym widzieć w swoim mieszkaniu.
"Spring impression"

"Indigo on blue"
.
"Leafes on Leaves"

"Net Flower"



To tylko parę dzieł ,ale jak widać twórcy ,są bardzo mocno zainspirowani przyrodą i ukazują ją w dosyć mocno abstrakcyjny sposób. . 
Ciekawa bardzo jestem jak te dzieła sztuki wyglądają na żywo. A Wam jak się podobają te obrazy? Lubicie taką abstrakcję czy jednak wolicie prostsze postery bądź typografie?


wszystkie zdj pochodzą ze strony Westwing

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz